Dolar
45,9595
0,04%
Euro
53,351
-0,13%
Sterlin
61,7774
-0,18%
Bitcoin
3.078.112
-0,94%
BİST-100
14.139,71
-0,43%
Gram Altın
6.590,036
-0,59%
Gümüş
74,23
-1,21%
Faiz
43,45
0,12%

Maliye'de birşeyler oluyor

Yılsonunun yaklaşması nedeniyle en yoğun günlerini yaşayan Maliye Bakanlığı'nın yakasını hastalıklar bırakmıyor. Bakan Unakıtan'ın ardından bu kez Gelir İdaresi Başkan Vekili Osman Arıoğlu mide rahatsızlığı nedeniyle hastanelik oldu.

19.10.2005 10:21
Haberi paylaşın
Maliye'de birşeyler oluyor
16px
32px

Önceki akşam iftar yemeğinin ardından rahatsızlanan Arıoğlu, dün Başkent Üniversitesi Hastanesi'nde tedavi altına alındı. Arıoğlu'nun bugün taburcu olması bekleniyor.

Maliye Bakanı Kemal Unakıtan, bağırsak enfeksiyonuna bağlı aşırı su kaybı nedeniyle 2 gün önce kaldırıldığı Hacettepe Üniversitesi Hastanesi'nden dün taburcu olmuştu.

editörün seçtikleri
Adidas'ın 160 milyon dolarlık Beckham yatırımı 23 yıldır kazandırıyor  
Adidas'ın 160 milyon dolarlık Beckham yatırımı 23 yıldır kazandırıyor  #Adidas