Dolar
45,9595
0,04%
Euro
53,351
-0,13%
Sterlin
61,7774
-0,18%
Bitcoin
3.078.112
-0,94%
BİST-100
14.139,71
-0,43%
Gram Altın
6.590,036
-0,59%
Gümüş
74,23
-1,21%
Faiz
43,45
0,12%

Vodafone: Telsim’i aldık diye zarar etmezsiniz

Telsim ihalesini 4 milyar 550 milyon dolarlık fiyatla kazanan Vodafone CEO’su Arun Sarin, satın almanın hemen ardından Vodafone hisselerinin yüzde 11 oranında değer kaybetmesini Fortune Dergisi’ne değerlendirdi.

18.12.2005 10:55Güncelleme: 25.10.2023 11:50
Haberi paylaşın
Vodafone: Telsim’i aldık diye zarar etmezsiniz
16px
32px

Vodafone’un gelişen pazarlarda büyüme stratejisinin parçası olarak Telsim’i satın almasının yatırımcı üzerinde olumsuz etki yaptığını belirten Sarin, ‘Yatırımcımız çok fazla para harcayacağımızı düşündü. Oysa bu yıl kazancımızın yüzde 80’ini hissedarlarımıza kár payı olarak dağıtacağız, gelecek yıl dağıttığımız kár payını yüzde 50 oranında artırmayı planlıyoruz’ dedi. Sarin, Vodafone’un yatırımcı baskısı nedeniyle Hindistan’a gerekli yatırımı yapamadığını söyledi.

editörün seçtikleri
Patronlar Dünyası Türk sosyetesinin gözdesi Leros’ta tatil yapan Kıvanç Tatlıtuğ’u görüntüledi, Emre Belözoğlu’nun tekne turuna tanıklık etti
Patronlar Dünyası Türk sosyetesinin gözdesi Leros’ta tatil yapan Kıvanç Tatlıtuğ’u görüntüledi, Emre Belözoğlu’nun tekne turuna tanıklık etti#Kıvanç Tatlıtuğ