Dolar
45,9595
0,04%
Euro
53,351
-0,13%
Sterlin
61,7774
-0,18%
Bitcoin
3.078.112
-0,94%
BİST-100
14.139,71
-0,43%
Gram Altın
6.590,036
-0,59%
Gümüş
74,23
-1,21%
Faiz
43,45
0,12%

Köprü ve otoyollar para basıyor

2012 yılının ilk beş ayında köprü ve otoyollardan elde edilen gelir 330 milyon 155 bin TL'yi aştı.

11.06.2012 11:48
Haberi paylaşın
Köprü ve otoyollar para basıyor
16px
32px

Karayolları Genel Müdürlüğü Otoyol Mali Gelirleri verilerinden derlenen bilgilere göre, köprü ve otoyollardan Mayıs ayında elde edilen gelir 74.6 milyon lira oldu.

2012 yılının ilk beş ayında köprü ve otoyollardan elde edilen gelir ise 330 milyon 155 bin TL'yi aştı.
 
Türkiye'de köprü ve otoyollardan elde edilen gelir ilk beş ayda 330 milyon TL'yi aştı. Karayolları Genel Müdürlüğü sitesinden elde edilen verilere göre, Ocak, Şubat Mart, Nisan ve Mayıs aylarında köprü ve otoyollardan 144 milyon araç geçiş yaptı. Bu araçların geçişlerinden elde edilen 5 aylık gelir 330 milyon TL oldu.

MAYIS AYINDA 74.6 MİLYON TL GELİR

Mayıs ayında köprülerden 13 milyon araç geçiş yaptı ve 22 milyon TL gelir elde edildi. Otoyollardan ise 18 milyon araç geçiş yaparken elde edilen gelir 52 milyon TL oldu. Mayıs ayında elde edilen toplam gelir ise 75 milyon liraya yaklaştı.

benzer haberler
Ticaret Bakanı Bolat, tekstil sektöründe Uzak Doğu'ya giden müşterilerin Türkiye'ye dönmeye başladığını söyledi
Ticaret Bakanı Bolat, tekstil sektöründe Uzak Doğu'ya giden müşterilerin Türkiye'ye dönmeye başladığını söyledi