Dolar
45,9595
0,04%
Euro
53,351
-0,13%
Sterlin
61,7774
-0,18%
Bitcoin
3.078.112
-0,94%
BİST-100
14.139,71
-0,43%
Gram Altın
6.590,036
-0,59%
Gümüş
74,23
-1,21%
Faiz
43,45
0,12%

"Ben hep 50 liralık benzin alıyorum" diyenlere kötü haber

Benzine bu gece yarısından itibaren geçerli olmak üzere 15 kuruş zam geldi...

12.03.2019 04:51
Haberi paylaşın
"Ben hep 50 liralık benzin alıyorum" diyenlere kötü haber
16px
32px

Benzine bu gece yarısından itibaren geçerli olmak üzere 15 kuruş zam geldi.

Zam haberini duyuran Vergi Uzmanı Ozan Bingöl ise getirilen zamları “Ben hep 50 liralık benzin alıyorum” diyenler üzerinden değerlendirdi.

Bingöl paylaşımında, “Ankara merkezde litresi 6,55? olan benzin bu geceden itibaren 6,70? olacaktır. Hep 50 liralık alan arkadaşlar yarın itibariyle; 24,70 liralık benzine 25,30 lira vergi ödeyerek yine 50 liralık benzin alabileceklerdir”ifadelerini kullandı.

İşte o paylaşım: 

editörün seçtikleri
Patronlar Dünyası Türk sosyetesinin gözdesi Leros’ta tatil yapan Kıvanç Tatlıtuğ’u görüntüledi, Emre Belözoğlu’nun tekne turuna tanıklık etti
Patronlar Dünyası Türk sosyetesinin gözdesi Leros’ta tatil yapan Kıvanç Tatlıtuğ’u görüntüledi, Emre Belözoğlu’nun tekne turuna tanıklık etti#Kıvanç Tatlıtuğ