Dolar
45,9595
0,04%
Euro
53,351
-0,13%
Sterlin
61,7774
-0,18%
Bitcoin
3.078.112
-0,94%
BİST-100
14.139,71
-0,43%
Gram Altın
6.590,036
-0,59%
Gümüş
74,23
-1,21%
Faiz
43,45
0,12%

Anelka, Yıldırım'ı hastanelik etti

ALMAN SİD AJANS'ININ HABERİNE GÖRE ANELKA, BAŞKAN YILDIRIM'I HASTANELİK ETTİ.

07.08.2006 12:52
Haberi paylaşın
Anelka, Yıldırım'ı hastanelik etti
16px
32px

Kayseri Erciyesspor maçı öncesi Acıbadem Hastanesi'nde sağlık kontrolünden geçtiği açıklanan Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım'ın Anelka'yla tartıştığı ve bu yüzden kalp problemi nedeniyle hastaneye yattığı iddia edildi.

Alman Sid ajansının haberine göre, Nicolas Anelka, Başkan Aziz Yıldırım'ı hastanelik etti.

Haberde, Ankara'da daha önce by-pass olan Başkan Yıldırım'ın Anelka'nın takımdan ayrılmak istediği yolundaki haberlere bir hayli sinirlendiği ve bu yüzden kalp problemlerinin tekrar nüksettiği ileri sürüldü.

"Anelka kalp hastalığı olanlara göre değil" başlığıyla verilen haberde, Fransız futbolcunun başkanla yaşadığı sert tartışmanın ardından kulüpten ayrılmasına kesin gözüyle bakıldığı belirtildi.

Frankfurt/Cihan 

editörün seçtikleri
Adidas'ın 160 milyon dolarlık Beckham yatırımı 23 yıldır kazandırıyor  
Adidas'ın 160 milyon dolarlık Beckham yatırımı 23 yıldır kazandırıyor  #Adidas