Dolar
45,9595
0,04%
Euro
53,351
-0,13%
Sterlin
61,7774
-0,18%
Bitcoin
3.078.112
-0,94%
BİST-100
14.139,71
-0,43%
Gram Altın
6.590,036
-0,59%
Gümüş
74,23
-1,21%
Faiz
43,45
0,12%

Erdoğan, Mardin'de 6 okulu hizmete açtı

AK Parti İl Gençlik Kolları 2. Olağan Kongresi için Mardin'e gelen Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, altı okulu hizmete açtı.

16.03.2008 18:43
Haberi paylaşın
Erdoğan, Mardin'de 6 okulu hizmete açtı
16px
32px

Başbakan Erdoğan, kongredeki konuşmasından sonra AK Parti Mardin Milletvekili Cüneyt Yüksel'in anne-babası adına yaptığı Mehmet Edip Fatma Yüksel İlköğretim Okulu'nu açmak için Yenişehir Semti'ne gitti.

Başbakan, burada Mehmet Edip Fatma Yüksel İlköğretim Okulu ile birlikte Kızıltepe Yo-İş Sendikası İlköğretim Okulu, Kızıltepe 24 Kasım İlköğretim Okulu, Savur Tokluca Köyü Delale Öz İlköğretim Okulu, Savur Sürgücü Süleyman Bölünmez Çok Programlı Lise ve Savur Kayatepe Köyü Sabahattin Evren İlköğretim Okulul'nun açılışını ortak bir şekilde yaptı.

Başbakan Erdoğan, okulların açılış kurdelesini, "Tüm hayırseverler vatandaşlarımızı kutluyorum. Öğretmenlerimize ve öğrencilerimize birlik ve beraberlik içerisinde başarılı yarınlar temennisiyle hep birlikte açıyoruz" ifadesinden sonra kesti.

Başbakan Erdoğan ve beraberindekiler, açılıştan sonra Mehmet Edip Fatma Yüksel İlköğretim Okulu'nda incelemelerde bulundu. Okul açılışından sonra Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, Mardin'deki programını tamamlayarak Ankara'ya gitmek üzere havaalanına gitti. Başbakan Erdoğan Ana uçağıyla Mardin'den ayrıldı.