Dolar
45,9595
0,04%
Euro
53,351
-0,13%
Sterlin
61,7774
-0,18%
Bitcoin
3.078.112
-0,94%
BİST-100
14.139,71
-0,43%
Gram Altın
6.590,036
-0,59%
Gümüş
74,23
-1,21%
Faiz
43,45
0,12%

Arçelik’e büyük ödül!

Türk Patent Enstitüsü Başkanlığı (TPE) tarafından bu yıl ilk kez verilen 'TPE-Patent Ligi Ödülleri' kapsamında birincilik ödülünü Arçelik kazandı.

25.08.2006 10:03
Haberi paylaşın
Arçelik’e büyük ödül!
16px
32px

Arçelik, 136 başvuru ile, 2005 yılında en fazla sayıda patent başvurusu yapan firma olarak birincilik ödülünü aldı. Arçelik’e ödülü Ankara’da TPE Konferans Salonu’nda gerçekleşen bir törenle Sanayi ve Ticaret Bakanı Ali Coşkun tarafından Arçelik Genel Müdür Yardımcısı Şirzat Subaşı’ya verildi.