Dolar
45,9595
0,04%
Euro
53,351
-0,13%
Sterlin
61,7774
-0,18%
Bitcoin
3.078.112
-0,94%
BİST-100
14.139,71
-0,43%
Gram Altın
6.590,036
-0,59%
Gümüş
74,23
-1,21%
Faiz
43,45
0,12%

Marmaray'da Ayrılık Çeşmesi durağı 1.5 aylığına kapatıldı

Marmaray Ayrılık Çeşmesi istasyonu entegrasyon çalışmaları nedeniyle geçici olarak kapatıldı. İstasyon 1,5 ay sonra açılacak.

21.01.2019 11:05
Marmaray'da Ayrılık Çeşmesi durağı 1.5 aylığına kapatıldı
16px
32px

Devlet Demiryolları Genel Müdürlüğü tarafından entegrasyon ve test çalışmaları nedeniyle Marmaray seferlerinde düzenleme yapıldı.

İstanbul'da Söğütlüçeşme- Gebze ve Halkalı-Kazlıçeşme Banliyö hatlarının iyileştirilmesi projesi kapsamında, Marmaray hatları ile entegrasyon çalışmalarının yapılması için Ayrılık Çeşmesi İstasyonu bugünden itibaren kapatıldı.

Vatandaşlar, Ayrılık Çeşmesi- Üsküdar arası yolculuklarını, İETT otobüsleri ile ücretsiz olarak yapmaya başladı.

İstasyon yaklaşık 1.5 ay kapalı olacak.

benzer haberler
Ticaret Bakanı Bolat, tekstil sektöründe Uzak Doğu'ya giden müşterilerin Türkiye'ye dönmeye başladığını söyledi
Ticaret Bakanı Bolat, tekstil sektöründe Uzak Doğu'ya giden müşterilerin Türkiye'ye dönmeye başladığını söyledi