Dolar
45,9595
0,04%
Euro
53,351
-0,13%
Sterlin
61,7774
-0,18%
Bitcoin
3.078.112
-0,94%
BİST-100
14.139,71
-0,43%
Gram Altın
6.590,036
-0,59%
Gümüş
74,23
-1,21%
Faiz
43,45
0,12%

Guiza erken havlu attı

Fenerbahçe'de ilk havluyu İspanyol futbolcusu Güiza attı, ''İşler kötü, burada 4 yıl kalamam''

12.10.2008 16:14
Haberi paylaşın
Guiza erken havlu attı
16px
32px

Fenerbahçe'nin İspanyol futbolcusu Daniel Güiza, "Fenerbahçe ile yaptığım 4 yıllık sözleşmeyi tamamlayabileceğimi sanmıyorum" dedi.

Güiza, İspanya'da yayımlanan spor gazetesi Marca'ya yaptığı açıklamada, sarı-lacivertli takımda işlerin yolunda gitmediğini belirterek, "Takım vermesi gerekeni veremiyor, bu kötü" diye konuştu.
Durumu "kötü" olarak tanımlayan İspanyol oyuncu, 4 yıllık sözleşmesinin sonuna kadar İstanbul'da kalabileceğini sanmadığını söyledi. 

editörün seçtikleri
Adidas'ın 160 milyon dolarlık Beckham yatırımı 23 yıldır kazandırıyor  
Adidas'ın 160 milyon dolarlık Beckham yatırımı 23 yıldır kazandırıyor  #Adidas