Dolar
45,9595
0,04%
Euro
53,351
-0,13%
Sterlin
61,7774
-0,18%
Bitcoin
3.078.112
-0,94%
BİST-100
14.139,71
-0,43%
Gram Altın
6.590,036
-0,59%
Gümüş
74,23
-1,21%
Faiz
43,45
0,12%

Erdoğan, Blair'le görüştü

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, İngiltere Başbakanı Tony Blair ile telefonla görüştü.

08.06.2007 18:21
Haberi paylaşın
Erdoğan, Blair'le görüştü
16px
32px

Edinilen bilgiye göre, salı günü gerçekleşen görüşmede, Tony Blair, Erdoğan'a 4 ''yıl boyunca kişisel dostluk desteğini gördüğünü'' ifade etti.

Erdoğan ise, 27 Haziran'da İşçi Partisi liderliğinden ve Başbakanlık görevinden ayrılacak olan Blair'a bundan sonraki yaşamında başarılar diledi. İki başbakan temasta kalmak üzere vedalaştı.

editörün seçtikleri
Fenerbahçe'ye rakip olan Gornik Zabrze'nin sahibi eski Galatasaraylı Podolski Türk döneriyle işini büyüttü, Podolski'nin patronluğu Fener'i zorlar mı?
Fenerbahçe'ye rakip olan Gornik Zabrze'nin sahibi eski Galatasaraylı Podolski Türk döneriyle işini büyüttü, Podolski'nin patronluğu Fener'i zorlar mı?#Podolksi
benzer haberler
Vietnam'da 44 milyar dolarlık yolsuzluktan ceza alan emlak kraliçesi Truong My Lan'ın lüks eşyasının satışları borcunu ödemekten çok uzak
Vietnam'da 44 milyar dolarlık yolsuzluktan ceza alan emlak kraliçesi Truong My Lan'ın lüks eşyasının satışları borcunu ödemekten çok uzak