Dolar
45,9595
0,04%
Euro
53,351
-0,13%
Sterlin
61,7774
-0,18%
Bitcoin
3.078.112
-0,94%
BİST-100
14.139,71
-0,43%
Gram Altın
6.590,036
-0,59%
Gümüş
74,23
-1,21%
Faiz
43,45
0,12%

Erdoğan, Blair'le görüştü

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, İngiltere Başbakanı Tony Blair ile telefonla görüştü.

08.06.2007 18:21
Haberi paylaşın
Erdoğan, Blair'le görüştü
16px
32px

Edinilen bilgiye göre, salı günü gerçekleşen görüşmede, Tony Blair, Erdoğan'a 4 ''yıl boyunca kişisel dostluk desteğini gördüğünü'' ifade etti.

Erdoğan ise, 27 Haziran'da İşçi Partisi liderliğinden ve Başbakanlık görevinden ayrılacak olan Blair'a bundan sonraki yaşamında başarılar diledi. İki başbakan temasta kalmak üzere vedalaştı.

benzer haberler
Adidas'ın 160 milyon dolarlık Beckham yatırımı 23 yıldır kazandırıyor  
Adidas'ın 160 milyon dolarlık Beckham yatırımı 23 yıldır kazandırıyor