Rekabet Kurulu'ndan sahibinden.com'a soruşturma
EKONOMİ / 4 saat önce
Rekabet Kurulu'ndan sahibinden.com'a soruşturma
Antwerp-Fenerbahçe karşılaşması seyircisiz oynanacak
SPOR / 5 saat önce
Antwerp-Fenerbahçe karşılaşması seyircisiz oynanacak
Gençlerbirliği kulübü kime satılıyor?
SPOR / 11 saat önce
Gençlerbirliği kulübü kime satılıyor?
Bülent Arınç'tan Erdoğan esprisi: Beni kodese mi tıkacaksınız!
GÜNDEM / 11 saat önce
Bülent Arınç'tan Erdoğan esprisi: Beni kodese mi tıkacaksınız!
HABERLER>MEDYA
18 Eylül 2021 Cumartesi - 16:55

TRT'den 'Rıdvan Dilmen'e 8.5 Milyon TL ücret' iddialarına yanıt: Başarımızı çekemediler

Türkiye Radyo Televizyon Kurumu, "TRT Spor yorumcularına dönük, sistematik bir şekilde devam ettirilen ve yalana dayalı karalama kampanyalarına karşı basın açıklamamızdır" ifadelerini kullanarak sosyal medyadan bir basın açıklaması yaptı.

TRT den  Rıdvan Dilmen e 8.5 Milyon TL ücret  iddialarına yanıt: Başarımızı çekemediler

Halkın Kurtuluş Partisi (HKP), tarafından spor Yorumcusu Rıdvan Dilmen ve TRT yöneticileri hakkında yapılan suç duyurusuna TRT bir basın açıklamasıyla yanıt verdi.

TRT Kurumsal tarafından yapılan açıklamada şu ifadeler yer aldı:

"TRT’de spor programlarına çıkan yorumcularımıza yönelik sistematik bir şekilde yürütülen ve yalana dayanan algı operasyonları belli bir süre dikkate alınmamıştır. Bazı art niyetli kesimlerin kendi menfaatleri adına giriştikleri bu ilgi çekme çabasına katkı sağlamamak için şu ana kadar bir açıklama yapılmamıştır. Bununla birlikte söz konusu yalan ve iftiraların TRT’nin kurumsal itibarına zarar verme aşamasına gelmesi ve son süreçte siyasete malzeme edilmesi nedeniyle kamuoyuna açıklama yapma ihtiyacı hasıl olmuştur.

Yalan ve iftiraya dayalı haberlerin hedefinde olan Rıdvan Dilmen ve diğer spor yorumcularımızın aldığı ücretlere ilişkin gerçekle uzaktan yakından ilgisi olmayan rakamlar bilinçli olarak gündemde tutularak, TRT’nin kurumsal itibarına zarar verilmek istenmektedir. Zira, Rıdvan Dilmen ve TRT bünyesinde yer alan diğer spor yorumcularının ücretlerine dair ortaya atılan rakamlar asla doğru değildir, akıl ve mantık dışıdır, haksız bir şekilde ithamda bulunan kişilerin hayal ürünüdür.

Gerek sosyal medyada gerekse kamuoyunda ismi zikredilen spor yorumcularımız, devlet televizyonunda yer almanın gururunu ve itibarını her türlü maddi kazanımın üstünde tutmaktadır. Söz konusu iftiraların hedefinde olan yorumcularımız çok büyük fedakârlıkta bulunarak ve gönül bağını önceleyerek TRT ekranlarında program yapmaktadırlar.

Milletimiz de yorumcularımızın bu gayret ve emeğinin karşılığını yayına başladıkları ilk günden itibaren vermiş ve spor programlarımızı ilk sıraya yerleştirmiştir. Dolayısıyla, bu haksız saldırıların asıl sebebi, hiç kuşkusuz “%100 Futbol” programı başta olmak üzere TRT’nin spor programlarının kamuoyunda gördüğü büyük ilgidir. Anlaşılmaktadır ki, söz konusu başarı, organize odakların yalan ve iftiralarını daha da artırmasına neden olmuştur.

Fanatik Gazetesi yazarı Orhan Yıldırım, TRT ile anlaşan Rıdvan Dilmen'in yıllık 8,5 milyon TL, aylık ise 710 bin TL'ye anlaştığını iddia etmişti.

Etiketler:
TRT
AYRICALIKLI ÜYELİK
Patronlarla ilgili güncel, ekonomi, finans konularından haberdar olmak ister misin?
E-Mailin ile Ayrıcalıklı Üye Ol, ilk Sen haberdar ol
Adınız, Soyadınız:
E-posta adresiniz:

YORUMLAR


Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM

BENZER HABERLER

Twitter'dan Türkiye kararı: Duraklattı
710 Bin TL maaş aldığı öne sürülen Rıdvan Dilmen ve TRT yöneticileri hakkında suç duyurusu
TRT'den Rıdvan Dilmen'e yıllık 8.5 Milyon TL
Cumhurbaşkanı Erdoğan, İletişim Başkanı'na ödül verdi
Gerçek Gündem internet sitesi kime satıldı?
Adalet Bakanı Gül'e, 'Sahte erişim engeli' soruldu; Soruşturma için ne bekliyor sunuz?
Acun Ilıcalı, 30 yaş küçük sevgilisiyle evleniyor mu!
Özlem Bay yazdı: İçimdeki Çocuktan Masallar
Sadi Özdemir'in yeni adresi belli oldu!
Sıfır otomobilleri kur vurdu: Bir günde 72 bin TL fark
OTOMOBİL / 5 saat önce
Sıfır otomobilleri kur vurdu: Bir günde 72 bin TL fark
Rekabet Kurulu'ndan sahibinden.com'a soruşturma
EKONOMİ / 4 saat önce
Rekabet Kurulu'ndan sahibinden.com'a soruşturma
Prof. Dr. Acemoğlu: Türkiye, Mali'den sonra en çok kurumsal kötüleşmeyi geçiren ülke
EKONOMİ / 4 saat önce
Prof. Dr. Acemoğlu: Türkiye, Mali'den sonra en çok kurumsal kötüleşmeyi geçiren ülke
Antwerp-Fenerbahçe karşılaşması seyircisiz oynanacak
SPOR / 5 saat önce
Antwerp-Fenerbahçe karşılaşması seyircisiz oynanacak
UEFA Şampiyonlar Ligi'nde Beşiktaş, Sporting Lizbon'a 4-1 mağlup oldu
SPOR / 6 saat önce
UEFA Şampiyonlar Ligi'nde Beşiktaş, Sporting Lizbon'a 4-1 mağlup oldu
Gençlerbirliği kulübü kime satılıyor?
SPOR / 11 saat önce
Gençlerbirliği kulübü kime satılıyor?
Bülent Arınç'tan Erdoğan esprisi: Beni kodese mi tıkacaksınız!
GÜNDEM / 11 saat önce
Bülent Arınç'tan Erdoğan esprisi: Beni kodese mi tıkacaksınız!
Özdemir Bayraktar'ın cenaze namazına büyük ilgi
GÜNDEM / 11 saat önce
Özdemir Bayraktar'ın cenaze namazına büyük ilgi
Patronlar Dünyası uygulamasını indirin, günün gelişmeleri cebinize gelsin.
Google Play
App Store
Ana Sayfa Patronlar Ekonomi Finans Gündem Dünya Spor Medya Tekstil İşte Başaranlar Aktüel
KünyeHakkımızda KünyeKünye İletişimİletişim RSSRSS Sitene EkleSitene Ekle Günün HaberleriGünün Haberleri
Maxiva
X

AYRICALIKLI ÜYELİK

Patronlarla ilgili güncel, ekonomi, finans konularından haberdar olmak ister misin?
E-Mailin ile Ayrıcalıklı Üye Ol, ilk Sen haberdar ol