Akılalmaz olay! Sapık doktor hastasını ilaçla uyutup tecavüz etti
GÜNDEM / Az önce
Akılalmaz olay! Sapık doktor hastasını ilaçla uyutup tecavüz etti
Stajyer avukat intihar etti!
GÜNDEM / 14 dk. önce
Stajyer avukat intihar etti!
Tarım arazilerinin kiralarına yüzde 80 zam
EKONOMİ / 1 saat önce
Tarım arazilerinin kiralarına yüzde 80 zam
Bursa'da kimya fabrikasında korkutan yangın!
GÜNDEM / 1 saat önce
Bursa'da kimya fabrikasında korkutan yangın!
HABERLER>MEDYA
23 Eylül 2020 Çarşamba - 13:17

Fatih Altaylı: TRT'den biri Ersin Düzen'in ayda 400 bin TL aldığı bilgisini doğruladı

"Kamu televizyonunda vatandaşın vergileri ile kime ne ödendiği herkesi ilgilendirir"

Fatih Altaylı: TRT den biri Ersin Düzen in ayda 400 bin TL aldığı bilgisini doğruladı

HaberTürk gazetesi yazarı Fatih Altaylı,  TRT’de spor programı yapan Ersin Düzen’in maaşı tartışmasına ilişkin olarak TRT üst yönetimin ismini vermek istemeyen bir kişinin aradığını Düzen'in programı için 2017 yılında ayda 400 bin TL+KDV aldığı bilgisini doğruladığını yazdı. 

Altaylı yazısında TRT üst yönetimindeki kişinin, "Fatih Bey, Ersin Düzen’in TFF’den kaç lira maaş aldığını bilemem ama TRT’de yapmakta olduğu program için 2017 yılında ayda 400 bin TL+KDV aldığı doğru bir bilgidir. Kendisi ile yapılan anlaşma böyleydi. Ancak bu Düzen’in maaşı değil program için bir ayda ödediğimiz para idi. Buna diğer katılımcıların aldığı telifler ve programın hazırlanmasında yapılan harcamalar dahildir. Ersin Düzen fatura karşılığı bu parayı bizden alırdı. Teknik altyapıyı yani kamera, varsa montaj falan gibi işler TRT imkânları ile biz sağlardık." dediğini aktardı. 

Altaylı yazısında şunları kaydetti: 

"Bunun üzerine sordum. “Peki katılımcılara ve teknik ekibe ne verirdi” Aldığım yanıt şu oldu: “Biz onları bilemeyiz. Bizim anlaşmamız aylıktı. Ayda bazen 4 bazen 5 program olurdu. Kaç program olursa olsun biz 400 bin TL artı KDV sabit ücret vereceğimiz hususunda anlaşmıştık zaten. Program başı 100 bin TL’yi program arkadaşlarına nasıl bölüştürürdü bilmeyiz. Ancak konu TBMM’de gündeme gelince kendisinden TRT yönetimi olarak detay döküm istemiştik. Galiba şahsına aldığı para aylık 140 bin TL idi. Ancak açık söyleyeyim bu bizi ilgilendiren bir şey değildi. Biz program için ayda 400 bin TL artı KDV ödüyorduk. Tüm bu bilgiler TRT muhasebe kayıtlarında zaten mevcuttur.”

Özel sektörde, kimin ne para kazandığı beni hiç ilgilendirmez. Ama kamu televizyonunda vatandaşın vergileri ile kime ne ödendiği herkesi ilgilendirir. İngiltere’de Gary Lineker’ın BBC’den aldığı ücret de çok tartışıldı mesela. Üstelik Lineker’in İngiliz Futbol Federasyonu’nda danışmanlık görevi de yoktu."

Ne olmuştu?

Bloomberg kanalında yorum yapan Fatih Altaylı yaptığı konuşmada TRT'de program yapan Ersin Düzen'in 400 bin lira TRT'den 100 bin lira da TFF'den maaş aldığını öne sürmüştü.

Ersin Düzen de Fatih Altaylı'ya verdiği yanıtta "Fatih Altaylı benim için ayda TRT'den 400 bin TL, TFF'den 100 bin TL maaş alıyor diye iftira attı. Yeter artık! İspatla, bir daha ekranlar benim yüzümü görmeyecek. Eğer ispatlayamazsan sen ne yapacaksın?" demişti.

CHP İzmir Milletvekili Atila Sertel üç yıl önce TRT'nin açıkladığı listeyi sosyal medya hesabından paylaşarak Düzen'in şirketinin TRT'den ayda 412 bin lira aldığını duyurmuştu. 

AYRICALIKLI ÜYELİK
Patronlarla ilgili güncel, ekonomi, finans konularından haberdar olmak ister misin?
E-Mailin ile Ayrıcalıklı Üye Ol, ilk Sen haberdar ol
Adınız, Soyadınız:
E-posta adresiniz:

YORUMLAR


Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM

BENZER HABERLER

Halk TV'de çaycı bile işten çıkarıldı
Turkuaz'dan Rıdvan Dilmen'e tepki: Açıklamaları kabul edilemez
Uyanık başkan Zeydan Karalar, kendisini eleştiren TV’yi müteahhitlere aldırdı
Sözcü'de büyük tenkisat; 15 kişinin işine son verildi
Fatih Portakal’ın Tilki davası reddedildi
Erdoğan'dan o Yunan gazetesine suç duyurusu
Soylu bir kez daha gazeteci Öztürk'ü hedef aldı: Kulaktan dolma bilgilerle...
Bir hafta önce başlamıştı! Demirören Medya'nın tepe ismi istifa etti!
Cumhurbaşkanlığı adına sahte gazete çıkarmışlar!
Akılalmaz olay! Sapık doktor hastasını ilaçla uyutup tecavüz etti
GÜNDEM / Az önce
Akılalmaz olay! Sapık doktor hastasını ilaçla uyutup tecavüz etti
Stajyer avukat intihar etti!
GÜNDEM / 14 dk. önce
Stajyer avukat intihar etti!
Alaattin Aktaş'tan elektrik zammı açıklaması: Asıl kıyamet Şubat'ta
EKONOMİ / 58 dk. önce
Alaattin Aktaş'tan elektrik zammı açıklaması: Asıl kıyamet Şubat'ta
Dev bankalardan Bitcoin tahmini: 100 Bin Doları görebilir
FİNANS / 1 saat önce
Dev bankalardan Bitcoin tahmini: 100 Bin Doları görebilir
Dünyanın en büyük petrol şirketinden yeni tahmin: Fiyatlar artmaya devam edecek
EKONOMİ / 1 saat önce
Dünyanın en büyük petrol şirketinden yeni tahmin: Fiyatlar artmaya devam edecek
Tarım arazilerinin kiralarına yüzde 80 zam
EKONOMİ / 1 saat önce
Tarım arazilerinin kiralarına yüzde 80 zam
Dap'tan 5 yılda 35 Milyar TL yatırım
EKONOMİ / 1 saat önce
Dap'tan 5 yılda 35 Milyar TL yatırım
Amaç şirketleri kurtarmak! Şirketlerin borcu vatandaşa yıkıldı
EKONOMİ / 1 saat önce
Amaç şirketleri kurtarmak! Şirketlerin borcu vatandaşa yıkıldı
Patronlar Dünyası uygulamasını indirin, günün gelişmeleri cebinize gelsin.
Google Play
App Store
Ana Sayfa Patronlar Ekonomi Finans Gündem Dünya Spor Medya Tekstil İşte Başaranlar Aktüel
KünyeHakkımızda KünyeKünye İletişimİletişim RSSRSS Sitene EkleSitene Ekle Günün HaberleriGünün Haberleri
Maxiva
X

AYRICALIKLI ÜYELİK

Patronlarla ilgili güncel, ekonomi, finans konularından haberdar olmak ister misin?
E-Mailin ile Ayrıcalıklı Üye Ol, ilk Sen haberdar ol