Ünlü kot firmasının sahibine FETÖ gözaltısı
Ünlü kot firmasının sahibine FETÖ gözaltısı
Caroline Koç’a alzheimer şoku
Caroline Koç’a alzheimer şoku
Fatih Portakal: Evet, ben de korkuyorum..
Fatih Portakal: Evet, ben de korkuyorum..
Bakan haberi beğenmedi gazeteyi toplattı
Bakan haberi beğenmedi gazeteyi toplattı
HABERLER>PATRONLAR
18 Haziran 2010 Cuma - 17:19

Önder Uzel'e: Her gün ölüyorum

Eski çalışanlarının tazminatını ödemeyen Uzel Makina'nın patronu Önder Uzel'e açık mektup..

Önder Uzel e: Her gün ölüyorum

"Eski çalışanlarımın tazminatını ödeyeceğim" demesine rağman aylardır mağdur eden Uzel Makina'nın patronu Önder Uzel'e her gün onlarca yorum geliyor. İşte eski bir Uzel çalışanının içler acısı yazısı..

"Önder UZEL senin sayende borç batağına sürüklendik. Herşeyimi kaybettim. Evimi barkımı. Bana ait olan tek kalan evliliğim. O da sallantıda. O nu kaybetmekten korkuyorum.

Tabi siz bu duyguları bilmezsiniz. Sizin için yuva kavramı nedir bilemiyorum. Fakat eğer ailemi de kaybedersem şayet bu hayata beni bağlayan hiç bir bağ kalmayacak....

Çocuğumun yüzüne dahi bakamıyorum. 1 TL istediğinde bir baba olarak verememenin yürekteki acısı nedir bilirmisin? İşte ben her gün bu şekilde ölüyorum"

Umarız Önder Uzel, bu yazılanlara kulak verir ve tazminatları öder..

 

YORUMLAR
Toplam 154yorum var, 10 adet görüntüleniyor. Onay bekleyen 1yorum var.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 
10 Mart 2011 Perşembe 14:24

uzeli yönetenlerin alahu taale birgün cezalarını verecek bende uzel mağduruyum hemde 2 defa 1 uzelden 3 maaş 4 yıllık tazminatımı alamadan cıkmak zorunda kaldım 2 daha sonra calıştığım firmada uzelde calışmamdan dolayı cıkartıldım yine tekrar başa dönüyoruz elde yok avucta yok icim sızlıyor ama ben inanclı biriyim yapılan yolsuzlukları haksızlıkları adaletsizlikleri yüce rabbime havale ettim.bizler hepimiz bu dünyada faniyiz.

Yorumu oyla      6      0  
3 Şubat 2011 Perşembe 15:34

Evet Bitmeyen Uzel masalları

Yorumu oyla      5      0  
4 Ocak 2011 Salı 11:06

masala devam uzelde

Yorumu oyla      5      0  
eski işçi 17 Aralık 2010 Cuma 15:12

arkadaşlar bence bu adamın tazminatları vereceği yok sizce ...

Yorumu oyla      7      0  
uzel çalışanı 1 aralık 2010 1 Aralık 2010 Çarşamba 18:56

paramızı alamadık daha ne kadar beklicez bi 3 yol daha mı sizi allaha havale ediyorum

Yorumu oyla      6      0  
mağdure 27 Ekim 2010 Çarşamba 16:03

2.İMZAYI ATTTILAR.ÖNDERLE SENDİKAYA HİBE ETTİLER.şimdi ise işçiyi nasıl düdükledik diye sinsi sinsi gülüyorlardır.aslında bu düdüklenmeyi hakettiler.evlerinde hanımlarına adamlık taslarlar adam yerine koyduğumuz kocalar haklarını aramaya bile ne aklı nede yürekleri varmış sadece iş gücüne sahiplermişçalıştır,yemeğini ver gitsin, gelsin. NE DEMEK İSTEDİĞİM ANLAŞILMIŞTIR HERHALDE...

Yorumu oyla      6      0  
Uzel Çalışanı 8 Ekim 2010 Cuma 13:28

Bütün Olumsuzluklara rağmen 10 yılı aşkın süre çalışmış olmaktan mutlu olduğum bir şirketti.kişisel gelişimime katkısı büyük oldu bu öyle bir gönül bağı ki ilişiğim kesilmiş olmasına rağmen başkaları Uzelin tarih olduğunu söyleselerde gönlüm tekrar yükselmesinden yana evet benimde alacağım var ama iyiki uzelde çalışma şansını yakalamışım umarım bu sıkıntılar daha fazla sürmez ve herkesin tekrar yüzü güler.

Yorumu oyla      5      0  
tamirci coşkun 11 Eylül 2010 Cumartesi 12:22

uzel maduru bütün işçi arkadaşlarımın ramazan bayramını kutlar hayır lara vesile olmasını dilerim