Atilla Yeşilada'dan şok kehanet: Dolar seçime kadar 7 TL olacak
Atilla Yeşilada'dan şok kehanet: Dolar seçime kadar 7 TL olacak
Pepe, Beşiktaş'ı TFF'ye şikayet etti
Pepe, Beşiktaş'ı TFF'ye şikayet etti
Skandal yasa! Parayı veren gölü kurutacak..
Skandal yasa! Parayı veren gölü kurutacak..
Meteoroloji'den Marmara Bölgesi için sağanak uyarısı
Meteoroloji'den Marmara Bölgesi için sağanak uyarısı
3 Temmuz 2014 Perşembe - 14:35

Mücahit Ören'in Paris keyfi

İhlas Holding Yönetim Kurulu Başkanı Mücahit Ören'in Paris'te eşiyle birlikte çekilmiş fotoğrafları sosyal medyada günün konusu oldu...

Mücahit Ören in Paris keyfi

Pelin Batu, İhlas Holding Yönetim Kurulu Başkanı Mücahit Ören'in Paris'te çekilmiş fotoğraflarını Twitter'da paylaştı.

Pelin Batu, "İhlaszedelerin Hac ve Umre parasıyla Türkiye Gazetesi sahibi Mücahit Ören'in Paris tatili. Yorumsuz!  Mücahit Ören'in eşi. Obama ile fotoğraf çektirmek için 50 bin $ verdi. Hac ve Umre bedellerini kaptıran İhlaszedelerin parası ile Mücahit Ören eşine tek taş yüzük almayı da ihmal etmemiş" diyerek fotoğrafları paylaştı.

Fotoğraflara ise en çok tepkiyi İhlaszedeler gösterdi.




Player yükleniyor...
AYRICALIKLI ÜYELİK
Patronlarla ilgili güncel, ekonomi, finans konularından haberdar olmak ister misin?
E-Mailin ile Ayrıcalıklı Üye Ol, ilk Sen haberdar ol
Adınız, Soyadınız:
E-posta adresiniz:
YORUMLAR
Toplam 29yorum var, 10 adet görüntüleniyor. Onay bekleyen 9yorum var.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 
mustafa bekç 2 Aralık 2016 Cuma 16:19

bu mücahit örenin karısı değilmi? bazı yorumlar yayınlayanı suçlamış. anlamak mümkün değil.

Yorumu oyla      0      0  
25 Ağustos 2016 Perşembe 19:10

606 trilyon kar aciklamasi yapan ihlas holding öz mal varligi 800 trilyonun üzerinde oldugunu bildiren ihlas holding niyemi bunlari bu kisa zamanda acikliyor. Cünki bu ayin sonunda tasfiye süresi bitiyor. 15 senelik süre tamamlanop bir sonn5 sene daha umut ediyorlar.

Yorumu oyla      0      0  
Lazkopat 25 Ağustos 2016 Perşembe 19:08

Allah yediginiz her hakkimizi lokma olarak bogazinizdan gecerek kansere dönûsdürsün insallah. Yedirdiginiz her sevdiklerinizden ailenizden colugunuz cocugunuzdan ciksin kan zeyir olsun yuttuklariniz hastalik yucasina dönüssün bedeninizvsoluk alamiyasiniz insallah her biriniz ama Rabbim öldürmesin nezamana dek biliyormusunuz borclarinizi ödiyene dek.

Yorumu oyla      0      2  
8 Ağustos 2016 Pazartesi 20:37

Mücahit ören bu vebalin altından nasıl kalkacaksınız neden ödemiyorsunuz bu madurların parasını hakkımızı helal etmiyoruz Allah en com sevdiklerinden çıkarsın belki ozaman aklınıza gelirde ödetsiniz

Yorumu oyla      0      3  
mehmet 20 Haziran 2016 Pazartesi 17:05

Bu ihlasçı indra gandiciler, Allah'tan korkmaz devletten otoriteden korkarlar. Aklı başında vicdanlı bir yönetimin ihlasın başına atanarak ödemelerin baslamasını istiyoruz.

Yorumu oyla      1      2  
Engin polar 27 Mayıs 2016 Cuma 20:55

Ulan utanmadan yağ gibi suyun üstüne çıkıp birde Kemalistlere çamur atarsınız siz müslüman değilsiniz siz müslüman kılığına girmiş şeytanın askerlerisiniz. Bu kadar makam mülk para ve bacak arası duskunlugu ancak sizde olur. Sorsanız muslumaniz derler sapık herifler

Yorumu oyla      1      6  
serkans 27 Mayıs 2016 Cuma 14:43

yahu ihlas finansı suan asavunabılecek kadar nasıl cahıl olabılır ınsan anlamıyorum. borcunu odemek ısteyen her turlu oder, yok oymus yok buymus turlu bahaneler uydurmaz.tmm pelın batu cokta durust bırısı oldugu soylenemez hatta degıl dıyelım, yahu sızın enver hoca dedıgınız zaatı muhterem kul hakkı denlıen seyden haberdardamı degıl nasıl hocalık muhteremlıktır bu ıhlas fınansın battı dıyelım ok pekı fınanse ettıgın dıger sırketlerınden borcunu odeyemezmısın tabıkıde odersın ama ısıne gelmesı lazım once allahtan korkması lazım. fetocular gıbı bunlarıda atmaya baslayın bakalım ıcerıye nasıl odemeye baslıyorlar... aynı oflu hocanın dedıgı gıbı 'sızdekı goz korkusu allah korkusunu gecmış' kalın selametle..

Yorumu oyla      1      3  
REALİST34 17 Mayıs 2016 Salı 19:47

Doğruyu yaymak ve doğruya inandırmak,ağırlığınca bir taşı yokuş yukarı taşımak kadar zordur.Yalana inandırmakta ağırlığının 10 katı taşı başaşağı yuvarlamak kadar kolaydır.Bu yüzden dirki cenabı hak herkeze kolaylık olsun diye aç kalmasın diye bir ağız yaratmış bu yüzden ağzı olan konuşuyor.26 yıldır bu kuruluştayım.Bu yazılanların hiç birini yaşamadım.By söylenmtiler İhlasa sıkılmış bir kurşun değil,sadece inanç meselesidir.Emınımki bu fotoyu yayınlayanlar bırakın islamıyeti inançtan Allahh emrinden bile bi haberdir.Pelin denilen yahudi bozması belliki inanç sıfır putperset bellki kemalizm bunların yazdıkları sokak kadını kimliğini yansıtıyor.Özetle İHLAS HOLDİNG zamanın Dinsiz hükümütenin dinsizce batırılşına sahne olmuş mağdur ehli sünnet bir kuruluştur.Bundanda tavizimiz yoktur.Her şey ahirette meydana çıkacak.....nasılsa asıl olan ölüm var....Vesselamm

Yorumu oyla      5      4  
mağdur 4 Mayıs 2016 Çarşamba 13:23

mücahit ören denen hırsız dini kullanarak halkı sömürdünüz şimdide milletin parsıyla keyif çatıyorsunuz. enver ören mezarında rahat olmasın bende bir ihlas finans mağduruyum hakkımı helal etmiyorum. Harammm olsun. olmasın

Yorumu oyla      5      5  
Ihlas zede 27 Aralık 2015 Pazar 22:10

Ihlascilar hemen toplanip salsiriya gecmisler. Ihlas in nasil kuruldugunu, tgrt nin yayina girebilmesi icin ozellikle anadoludan toplanan o paralar, bilezikler neler neler... Bizimde bi kanalimiz olsun diye ne umutlarla paralar feda edildi, sonrasi malum seda sayan a sibel can a yedirildi paralar. Enver oren kanali gazeteyi tarikatini iktidarda kim varsa ona yanasarak nemalandi. Guc kimde enver dibinde. Gooogle ye yazin hepsi cikar karsiniza. Bosuna yesil sermaye senmiyor, dini kullanip insanlaein kanini emdiler yillarca.