Kurbanlıklar bile ithal: 20 ülkeden sığır, 8 ülkeden koyun
Kurbanlıklar bile ithal: 20 ülkeden sığır, 8 ülkeden koyun
Akkuyu’da 12.35 cent’e devam mı?
Akkuyu’da 12.35 cent’e devam mı?
‘Kuzu’ların sessizliği
‘Kuzu’ların sessizliği
'Becerikli' başkan yardımcısı: 6 bin 500 lira maaşla 42 bin lira taksit ödedi
'Becerikli' başkan yardımcısı: 6 bin 500 lira maaşla 42 bin lira taksit ödedi
1 Mayıs 2010 Cumartesi - 08:31

Koç icat çıkardı: Inventram

Koç, şirketlerin ve şahısların sahip oldukları parlak fikirlere ortak olacak..

Koç icat çıkardı: Inventram

Koç Holding ve Koç Üniversitesi’nin ortaklaşa kuracağı açıklanan ‘parlak fikirler’ şirketi ortaya çıktı.

Bu ay içinde Koç grubu bünyesinde bulunan ‘Yalıboyu Turizm’ şirketinin adı ve konusu değiştirilerek ‘Inventram Fikri Mülkiyet Hakları Yönetim‘ adlı bir şirket kuruldu.

Şirkete adını veren Inventram, İngilizce Invent (İcat et) ve Ram (Koç) kelimelerinin bir araya gelmesiyle oluşuyor.

Yönetim kurulunda Koç Holding CEO’su Turgay Durak ile Koç Üniversitesi Rektörü Prof. Umran İnan’ın bulunduğu şirket, fikri mülkiyeti koruma altına alarak şirketlerin ve şahısların sahip oldukları parlak fikirleri uygulamaya geçirmek için destek sağlayacak.

Inventram’ın Ar-Ge ve finans desteği sunacağı birçok projeyi uygulamaya geçirip ekonomiye kazandırması bekleniyor. Yeni şirketin genel müdürü ise Cem Soysal olacak.

Koç grubu, Inventram markasının patentini almak için de başvuruda bulundu.

Milliyet

Player yükleniyor...
AYRICALIKLI ÜYELİK
Patronlarla ilgili güncel, ekonomi, finans konularından haberdar olmak ister misin?
E-Mailin ile Ayrıcalıklı Üye Ol, ilk Sen haberdar ol
Adınız, Soyadınız:
E-posta adresiniz:
YORUMLAR
Toplam 12yorum var, 10 adet görüntüleniyor. Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 
musa dalbudak 23 Kasım 2012 Cuma 13:21

tek ampul ile tüm evi aydınlatma projem enerji alanın ve evin aydınlatılmasında gece veya gündüz faketmez...fikrime güveniyorum...ilgili kurum ve kuruluşların destek olmasını bekliyorum.. 0537 039 49 60 mucit musa....

Yorumu oyla      1      0  
mehmet ali daştan 2 Temmuz 2011 Cumartesi 15:17

ben bir girişimciyim kendi bölgemde istihdama yapmak istiyorum mesela bir girişimci olrak yapsat yapmak istiyorum iyi bir pıroj hazırlamişim sagılarımla

Yorumu oyla      6      1  
Nevzat KETECİ 13 Ekim 2010 Çarşamba 18:50

KOÇ Holdingin yeni kurmuş olduğu INVENTRAM adlı şirketin buluş sahiplerine bakış açısının daha gerçekçi yaklaşımlar içinde olduğu kanaatini taşıdıgımı belirtir, tüm insanlığa, bireysel buluş sahiplerine, ülkemize ve de kendilerine hayırlı olmasını diler, Saygılarımı sunarım.

Yorumu oyla      7      0  
Nevzat Keteci 2 Ekim 2010 Cumartesi 16:03

Muhtelif konuları ihtiva eden ve olabilirlikleri kuvetle muhtemel gözüken; Hiç yakıtsız çalışabilecek şekillerde pılanlanmış uzay araçları dahil seyyar, sabit her yerde kurulabilecek, bir nevi herşeyin hiç yakıtsız, masrafsız çalışmasını ve mevcut sistemlere gerek kalmayacak şekilde güçlü ve çok çeşitte yenilenebilir elektrik enerjisi üretimi ve diğer buluş makina tasarı projelerim bulunmaktadır. Buluş tasarılarımıza memlekette değerlendirme bulamadık keteci-icatlar@hotmail.com

Yorumu oyla      6      0  
Şeyhymus Tolan 24 Ağustos 2010 Salı 16:01

Otomobil ve Yedek Parçası imalatçılarının Dikkatine; Çalıştığı zaman, hızından dolayı görünmez olan ve benzerlerine nazaran daha sessiz çalışan ve uzun ömürlü bir oto cam silecek sistemi tasarlayıp patent başvurusunu yaptım, tanınmış firmaların bilgisine arzolunur. Gsm.0536 609 67 77 kelog21@hotmail.com

Yorumu oyla      5      2  
Recep Dağcı 1 Ağustos 2010 Pazar 18:56

buraya yazanlar buluşlarını duyurmak vede özellkle bu sayfada bu buluşları patronlara referans edecek birilerinin varlığına inandıkları için burada yazma ihtiyacı hissettiler(Buluşları doğru veya yanlış) ve hepside bu kanıdalar yoksa anlayan anlamayan birileri gelsin lafolsun torba dolsun misalinden yorumlar yazsın diye değil,gayet ciddi olanlar belirtilen telefonla irtibata geçip teknik ekiplerine sorgulatma yapmaları lazım icatcıda bu davete icabet edip aydınlatması lazım,yoksa yorum yorum...

Yorumu oyla      6      0  
Recep DAĞCI (Koordinatör) 22 Temmuz 2010 Perşembe 18:36

yenilenebilir enerji kaynakları sahasında yaz - kış ister rüzgar olsun ister olmasın % 80 randımanla çalışabilecek ağırlık denge teori sistemleriyle destekli rüzgar tribünü projemiz hazırdır.ilğilenen müteşebbislerle işbirliğinde bulunabiliriz.ayrıca denge teori sistemlerimizin gerçekleştirilebilirliği konusunda İTÜ bilimsel kurul raporumuzda mevcuttur ve projenin ana sistemleri konusunda alınmış patentide mevcuttur.mali yapısı güçlü şirketlerin muhatabımız olması prensibimizdir.05056218164

Yorumu oyla      5      1  
Ali Tarakci 22 Temmuz 2010 Perşembe 13:30

yorumlar çok matrak ha, yoğurda su kattım ayran oldu, ben de mucidim. İlgilenirseniz bulusumu aciklarim, patent basvurusu yapacaktim da onceden bulundu dediler, umarim sorun olmaz sizin icin.

Yorumu oyla      5      1  
17 Temmuz 2010 Cumartesi 00:22

Öncelikle İNVENTRAMA büyük başarılar dilerim, ben 2000 yılında bir ürün tasarımı üzerinde çalışmaya başladım,ve bu çalışma epey zamanımı aldı. Önceleri kendi kaynaklarımla bu ürünü üretime almak istedim , bununla ilgili KOSGEB ten bazı yetkililerle görüştüm projeye üstlimiten kredi vermek istediler ancak karşılığında teminat mektubuda istendi ve olmadı. Ben bu tasarımın patent başvurusunu 2009 un 9 cu aynında yaptım şuanda hala araştırması devam ediyor İNVENTRAM la çalışmak ümüdüyle...