Erdoğan: Parası olan Yavuz Sultan Köprüsü'nden geçer, diğerleri öbüründen geçer
Erdoğan: Parası olan Yavuz Sultan Köprüsü'nden geçer, diğerleri öbüründen geçer
Fenerbahçe'ye 2 dev sponsor
Fenerbahçe'ye 2 dev sponsor
Seçim günü Eskihisar-Yalova feribot seferleri ücretsiz!
Seçim günü Eskihisar-Yalova feribot seferleri ücretsiz!
Bomba kulis: Doğuş Oto siparişlerinde kriz mi var!
Bomba kulis: Doğuş Oto siparişlerinde kriz mi var!
2 Haziran 2011 Perşembe - 08:58

İskenderpaşa’dan MHP’ye destek

İskenderpaşa cemaatinin lideri Nurettin Coşan, cemaatin resmi internet sitesinden MHP’ye destek verdiklerini açıkladı.

İskenderpaşa’dan MHP’ye destek

İskenderpaşa cemaatinin lideri Nurettin Coşan, cemaatin resmi internet sitesinden MHP’ye destek verdiklerini açıkladı.

“iskenderpasa.com” sitesinde “Aklını kullan!” başlığıyla yayınlanan yazıda “Şimdi silkin, şimdi uyan, dengeleri boz. ‘Bozkurtlara’ fırsat ver, yol ver, oy ver.

Çekidüzen versin, destek olsun dostlara, fayda versin, tek yürek olsun iyiler” sözleriyle MHP için oy isteniyor.

Cemaatin 2002’den beri destek verdiği AKP’nin beklentileri gerçekleştiremediği kaydedilen yazıda, MHP’nin baraj altı bırakılmak istendiği, buna fırsat verilemeyeceği belirtildi.

Player yükleniyor...
AYRICALIKLI ÜYELİK
Patronlarla ilgili güncel, ekonomi, finans konularından haberdar olmak ister misin?
E-Mailin ile Ayrıcalıklı Üye Ol, ilk Sen haberdar ol
Adınız, Soyadınız:
E-posta adresiniz:
YORUMLAR
Toplam 16yorum var, 10 adet görüntüleniyor. Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 
9 Haziran 2011 Perşembe 09:54

bazıları fikirlerini ifade etmişler, bazıları da tuvalet ihtiyaçlarını tuvalete gitmeden yorum köşesinde halletmişler. Yorum köşesine halledenlerle işimiz zaten olamaz. Fikirlerini ifade edenlere soruyorum,mhp li insanlar müslüman değillermi, onların müslümandı değildi veya ibadetlerini sorgulamak kimin haddine,Allah onlarıda bizide hakkıyla kulluk edenlerden eylesin.Her dönemde hemen kavrayıp sıddıklar ömerler, ali ler olduğu gibi yavaş yavaş kavrayan süfyan lar, ikrime lerde olmuştur.

Yorumu oyla      5      0  
Muhammet Ali 8 Haziran 2011 Çarşamba 10:51

Allah Sizleri Islah etsin diyorum, pervasızca, konuyu anlamadan, kritik ve analitik düşünmeden, hayasızca yorum yapan zavallı kardeşlerime... lütfen gözlerinizdeki at gözlüklerini çıkarın ve olayların perde arkasını görmeye çalışın... ESKİ VE YENİ HALEN İSKENDERPAŞALI

Yorumu oyla      5      0  
Celal KOSE 6 Haziran 2011 Pazartesi 14:12

Benim Sayın Nurettin Coşan Hocaefendi'ye hürmetim sonsuzdur. Fikirlerini dile getirmiştir. Ancak önceden vakıflara giden birisi olarak oyum kendilerinin belirttiği şekilde değildir. Vakıfta görevli arkadaşlarda bu konuda beni tenkit edici hiçbir açıklamada bulunmamıştır. Buda vakıftaki arkadaşların hoşgörüsünün bir göstergesidir bence. Oyları memleket için hayırlı olsun.

Yorumu oyla      5      0  
düzeltme 6 Haziran 2011 Pazartesi 10:30

isim yazmayan kendini bilmez söyledigin hakarete dikkat et icinde geçenlerin mahkumu olursun sen aynı sıkıntıyı yaşamadan ölmezsin.

Yorumu oyla      5      0  
metin istanbullu 6 Haziran 2011 Pazartesi 02:10

Sn. Nureddin beyin bu sözleri şantaj veya silah zoru ile kaleme aldığına inanıyorum. Cenabı Haktan selamete kavuşmasını niyaz ederim.

Yorumu oyla      5      0  
5 Haziran 2011 Pazar 01:27

bir bu eksikti hoca mhp lilerden zannedersem avrat düzmeyi öğrenmek istiyor.nurettın cosan esad hocanın dedesının adını bundan sonra ağzına almasın eskı ıskenderpaşalı

Yorumu oyla      5      0  
sadullah 4 Haziran 2011 Cumartesi 16:56

bizim güneydoğudaki sorunlarımızı birtek tayyib erdoğan çözer nurettin bey rahat koltuğunda oturup konuşşun bu ülkeyi tehlikeye atmaya kimsenin hakkı yok mhp nin islama ve ülkeye ne zaman faydası olmuşki şimdi olsun yanlış karar kınıyorum

Yorumu oyla      5      0  
metin istanbullu 4 Haziran 2011 Cumartesi 02:23

Sn. Nureddin beyin bu sözleri şantaj veya silah zoru ile kaleme aldığına inanıyorum. Cenabı Haktan selamete kavuşmasını niyaz ederim.

Yorumu oyla      5      0  
metin 4 Haziran 2011 Cumartesi 01:00

bu açıklamadan herkes nasibi kadar olanı alır. Hayırlısı olsun. bu kararın sonuçlarını sağ olursak hep beraber göreceğiz. Selametle.

Yorumu oyla      5      0  
ankara 3 Haziran 2011 Cuma 20:13

şimdiye kadar siyasi bir beklentisi olmamış asla adres göstermemiş bir cemeat son andamı.bence işin aslı mhp oylarının chp ye kaymasını önlemek.sagı solu pkksı el ele kol kaola ne olaki.istikrar sürsün memleket büyüsün.aklı vicdanı olana başka söze ne hacet